Întrebări și răspunsuri

În această secțiune veți găsi răspunsuri la întrebările frecvente despre funcționarea magazinului nostru online, condițiile de livrare și plată, precum și despre medicamentele comercializate de noi.

Dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de mai multe informații despre produsele magazinului nostru online, trimiteți-ne un e-mail.

Întrebări frecvente:

Cum pot plasa o comandă?

După selectarea produsului, veți fi direcționat către coșul de cumpărături. Apoi faceți clic pe butonul "Checkout" și veți fi redirecționat către formularul de comandă securizat SSL. După ce ați completat adresa dvs. de e-mail, vă rugăm să completați adresa de expediere. În ultima etapă trebuie să specificați metoda de livrare și metoda de plată și să faceți clic pe butonul "Finalizați comanda". Ulterior, comanda dvs. va fi procesată de serviciul de asistență.

Ce se întâmplă după plasarea unei comenzi?

Comanda dvs. va fi acum procesată. După primirea plății, comanda va fi colectată și vă va fi trimisă în termen de 24 de ore.Veți primi trei e-mailuri cu privire la comanda dvs:

Ce metode de plată acceptați?

Aceptăm Mastercard, Visa, Carte Bleue, American Express și transferuri bancare. După primirea plății, comanda dvs. va fi expediată în termen de 24 de ore. Vă rugăm să fiți atenți la faptul că procesul de transfer de bani durează aproximativ 3 zile. În cazul în care plătiți comanda cu un card de credit, aceasta va fi expediată în aceeași zi.

Care sunt costurile și condițiile de livrare?

Rețeta online este inclusă în preț. În cazul în care comanda este confirmată, aceasta va fi trimisă în termen de 24 de ore. Termenul de livrare va depinde de locația dvs. și de locația furnizorului, precum și de primirea la timp a plății. Ne străduim să vă livrăm comanda direct la ușa dvs. în termen de 4-12 zile lucrătoare, în funcție de metoda de livrare.

Nu procesăm comenzi în zilele de weekend. Dacă plasați o comandă vineri după ora 15:00, farmacia o va procesa abia luni.

Care este perioada de anulare a comenzii?

Puteți anula comanda înainte de expediere, scriindu-ne o scrisoare și indicând "Vă rugăm să anulați" și numărul comenzii dvs. în linia de subiect. Nu putem anula comanda după ce aceasta a fost livrată.

Care sunt politicile dumneavoastră de securitate și de confidențialitate?

Protecția informațiilor dvs. personale este, fără excepție, cea mai mare prioritate a noastră. Formularul nostru de comandă online suportă cel mai recent și mai sigur sistem de codificare SSL (Secure Sockets Layer) pe 256 de biți. Toate datele cu caracter personal, precum și detaliile cardului de credit sunt transferate cu cea mai mare grijă și securitate. Sistemul nostru folosește, de asemenea, protecție împotriva fraudei cu carduri de credit. Persoanele care utilizează carduri de credit frauduloase vor fi imediat sesizate autorităților competente.

Care sunt regulile de trimitere a mesajelor prin e-mail?

De multe ori, clienții nu primesc e-mailuri de confirmare sau buletine informative. De regulă, acest lucru se întâmplă pentru că poșta electronică le blochează. Mai jos sunt enumerate 2 soluții alternative pentru a rezolva această problemă. Dacă aveți nevoie de ajutor, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență.

Așa, puteți rezolva problema cu e-mailurile primite:

  1. Vă rugăm să verificați dosarul de spam. Dacă găsiți e-mailurile noastre acolo, vă rugăm să le transferați / trageți-le în dosarul obișnuit de intrare.
  2. Dacă aveți o altă adresă de e-mail, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență la adresa E-mail. În plus, puteți contacta echipa noastră de asistență și prin telefon.

Ce să te aștepți de la o consultație online?

La drept vorbind, consultanții noștri nu pot replica o vizită la medic. Cu toate acestea, serviciul de asistență îi poate descrie clientului caracteristicile unui anumit medicament. În plus, puteți discuta oricând despre procesul de comandă și despre alte probleme necunoscute, pentru a rămâne informat.

Vânzarea de medicamente fără prescripție medicală este legală pe internet?

Farmaciile noastre au permisiunea oficială de a trimite orice medicamente în toate țările din lume și cooperează cu farmaciști autorizați oficial care oferă asistență farmaceutică profesională. Toate medicamentele sunt achiziționate numai de la angrosiști farmaceutici legitimi, astfel încât puteți fi siguri că veți primi aceleași medicamente pe care le-ați comanda într-o farmacie.

Care este diferența dintre medicamentele originale și cele generice?

Spre deosebire de producătorii de medicamente originale, producătorii de medicamente generice nu suportă costurile de cercetare, dezvoltare, testare și publicitate. După expirarea brevetului medicamentului original, alte companii pot începe să producă aceste medicamente fără cheltuieli uriașe, după ce au achiziționat doar o formulă chimică. Astfel, rezultă produse de cea mai bună calitate la un preț rezonabil!

De ce sunt medicamentele generice mai ieftine decât cele originale?

Sunt mai ieftine din cauza sistemului de brevete. După introducerea acestuia, majoritatea medicamentelor se află sub protecția guvernului pentru o perioadă de până la 17 ani. În această perioadă, alți antreprenori nu au dreptul de a distribui acest medicament, ceea ce permite ca acest medicament să fie vândut doar de către compania care îl dezvoltă pentru a acoperi costurile de dezvoltare a medicamentului. La expirarea brevetului, o companie farmaceutică poate depune o cerere la Food and Drug Administration pentru distribuirea versiunii generice a medicamentului. Deoarece nu este nevoie de costuri de investiții, alți antreprenori pot oferi medicamentul cu 50-80 % mai ieftin decât costul medicamentelor originale.

Vă pot trimite înapoi medicamentele?

Nu. În conformitate cu legislația federală, nu putem prelua înapoi medicamentele vândute pe bază de prescripție medicală. În cazul în care coletul este deteriorat sau nu a fost livrat deloc, vom trimite din nou comanda pe cheltuiala noastră sau vom rambursa pierderile.

Cum pot obține un bonus gratuit pentru comenzi repetate?

Prin intermediul buletinului informativ al farmaciei online facem periodic oferte speciale clienților noștri. Veniți mai des la noi și fiți mai informați!

Care este calitatea medicamentelor generice?

În comparație cu produsul original, acestea sunt considerate "echivalente din punct de vedere terapeutic". Medicamentele generice trebuie să conțină atât numărul egal de substanțe chimice, cât și să detecteze rata de absorbție a substanțelor active în circulația sanguină. Uneori, versiunea generică a medicamentului poate avea o culoare sau o formă diferită de cea a medicamentului original. Aceste diferențe nu au nicio influență asupra efectului acțiunii medicamentului și se datorează doar unor motive comerciale sau de brevet și legale.